Pagina's

dinsdag 12 juli 2011

zomers, ............ een aanbieding ................

Verplaatsen, dat kan gaan over mijzelf maar ook over werken van mij. In het laatste geval gaat het dan meestal om schilderijen of beelden. Enkele werken die nu nog in mijn atelier staan zou ik wel willen verplaatsen.
Dat creƫert ruimte in velerlei opzichten.
Er is nu dan wel een zomerexpositie in den haag, in mijn atelier heerst een zomerse temperatuur, de ideale gelegenheid om een soort zomeraanbieding te lanceren.

Kortom, maak van de gelegenheid gebruik, en kom kijken&kopen. 

Bijvoorbeeld werken uit de serie Memoires nog twee schilderijen van 100*180cm. Een bod uitbrengen mag ook, accepteer ik het dan is de deal gesloten.

Zomaar op een zonnige zomerse dag in Juli 2011, Atelier rokkeveenseweg 46c / 2712 xz zoetermeer

Gegroet
Zazou

1 opmerking:

  1. Deze vind ik erg mooi. Als ik geld als water had en afstanden geen rol meer zouden spelen zou ik ze zo kopen.

    BeantwoordenVerwijderen